2011.07.24. 12:51

 Még az előző bejegyzésem élményeit bővíteném a maival, ugyanis valamelyik nap voltam a Nyíregyházi Élményfürdőbe, ahol igazából csak a liftet/mozgólépcsőt hiányoltam, mert szerintem többet lépcsőztem fel a csúszdákhoz, mint a 4.-en lakó dédimhez egész éven(!). Ja, meg valahogy családiasabb környezet volt most ott, mint eddig. Nem tudom.. ez lehet azért volt, mert akárhányszor mentem fel lecsúszni, valaki mindig beelőzött a sorba, vagy éppen rámestek 4568x, hiába kértem, hogy "légyszi, várjatok egy kicsit, amíg leérek". Mint később kiderült, nem magyarok voltak:).. Nem tudom miért hittem azt, hogy az a bizonyos mosolyuk megértő mosoly volt. Azt pedig, hogy leérve a fél bikinialsóm a seggembe volt, még mindig előrébb helyezem a ranglistán, mint azt, hogy a termálmedence szélén ülő bácsika (mint később kiderült, névszerint Pista) előttem igazította meg a fecskéjét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyzacskoviz.blog.hu/api/trackback/id/tr973093345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása